Stort aktieintresse i sommar

Under sommaren har aktieintresset inte avtagit här på bloggen, snarare ökat. Medan antalet sidvisningar legat stadigt kring 400.000 per månad över sommaren har antalet mail, kommentarer, meddelanden ökat. Så till den grad att jag haft svårt att hinna med svara på alla. Några har jag svarat genom att göra ett inlägg av det här på bloggen då det kan komma fler till gagn. Jag håller på och betar av mail och hoppas återkomma på de flesta den närmsta tiden.

Jag antar att man i sommartider har passat på att kolla lite extra på sitt spar och tagit sig tiden att maila frågor osv. Nu är dock semestertiderna över och vi återgår till det normala vilket sannolikt betyder lite färre mail och att antalet sidvisningar stadigt ökar.

Över sommaren brukar ökningen bromsa in men annars är det stadigt fler och fler sidvisningar med tiden. Kul att intresset för aktier och fonder ökar, jag hoppas att det håller i sig även när börsen är på sämre humör i perioder. Då är det extra viktigt att fortsätta med sitt månadsspar!

Med detta inlägg vill jag främst ha sagt att jag ligger efter med att svara på meddelanden osv men betar av det med tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

OMX Stockholm Banks

  De svenska storbankerna har gått bra det senaste året i spåren av ett normaliserat ränteläge. Hittills i år har de presterat en god totala...