Börsveckan som gått. V34 2016

I veckan steg OMXS30 1,29 procent, nästan lika mycket som den backade förra veckan. Det går upp och det går ned.
Idag söndag har jag hjälpt en bekant att flytta. Fjärde våning utan hiss, en miljon lådor och möbler minst. Jag är helt slut och den här sammanställningen över veckan kommer sannolikt bli den kortaste hittills.

I veckan var det löning och jag skrev om vad jag köpte för aktier för mina nya pengar. Länk till inlägget.

Annons:
Bli grymt rik på aktier. 
Köp den mycket populära boken av Anders Haskel och läs hur just du kan lyckas med att spara ihop miljonbelopp på börsen. Lär dig hur man bygger en bra portfölj och hur man undviker dåliga bolag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kort om optionsstrategin i JGPI

  Reklam: Inlägget innehåller reklamlänk till Avanza. I slutet av 2023 lanserade JPMorgan en börshandlad fond med global inriktning och en o...